Anak Kedua Serina Redzuawan


Isabella Saffiya telah lahir semalam dengan beratnya 3.3kg. Puteri sulung yang merupakan anak kedua pasangan Serina Redzuawan dan juga Sallahuddin@Gavin ini telah dilahirkan pada hari semalam, 23 Januari bersama hari pertama Tahun Baru Cina. Isabella lahir pada Tahun Baru Cina Tahun Naga ,dan menurut org cina tahun Naga memberi tuah. Wallahualam. Amin.
Serina tidak mengalami kesukaran untuk melahirkan Isabella seperti mana ketika abangnya, Tristan Tareef, 1 tahun 4 bulan dilahirkan dahulu. Tristan dilahirkan pada 13 september 2010, lahir lah putera kami Tristan Tareef dengan beratnya 2.85kg. Nampaknya puteri mereka lebih berat daripada putera sulung mereka. Tahniah buat Serina dan Sallahuddin.
Gambar di bawah kami kongsikan ketika Serina sedang sarat mengandung bersama suami dan putera sulungnya pada 21 Januari 2012.
Chef Wan yang terbang ke Bangkok dan Chiengmai Ahad lalu akan berada di sana selama seminggu untuk menguruskan buku masakan Chef Wan yang seterusnya. All the best Chef Wan dan tahniah kepada Chef Wan.
Komen Chef Wan tentang Isabella yang lahir pada Tahun Baru Cina Tahun Naga ,dan menurut org cina tahun Naga memberi tuah.
“Serina dan Gavin called ketika Serina baru keluar dari labour room. Bayinya lebiih besar dari Tristan. Rambutnya lebih tebal lebih putih dan juga punya jari yang sangat panjang dan cantik. Syukur Alhamdulilah as my families were all there to attend to her and the baby. Tidak sangka pula bayi itu dilahirkan tepat pada kiraan masa duenya iaitu Ja23rd. Thank u to Allah once again for his blessing and we will always look after her to be the best untuk agama,bangsa dan negara tercinta. Now Tok Wan nak ke emaiL tengok all the private photos of the delivery being just sent.”

Credit: oh artis

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story