[ HOT ] Statement Artis Pasal Tudung !

 
Nur Fathia Abdul Latiff atau pun lebih dikenali dengan nama Fathia ini boleh menjadi salah seorang pelakon yang bakal menyerlah di tahun 2011 ini.Tak kenal siapa Fathia? Kalau tak kenal maknanya anda tak tengok drama “Hani” yang sedang ditayangkan di TV3 setiap hari Selasa jam 9 malam. Abang Nara ada jugaklah tertengok sekali dua drama Hani. Not bad jugak lakonan si Fathia nie. Ada bakat. Maksudnya bukan mengharapkan rupa je. Beauty with a brain la kiranya si Fathia nie.
Buat yang tak tahu, Fathia masih lagi belajar Law di Uitm Shah Alam. Sambil menyelam sambil minum air, sambil belajar sambil berlakon. Harap-harap Fathia tak terlalu sibuk berlakon sampai tak sempat nak studi. Umur si Fathia ini baru berusia 23 tahun. Muda lagi orangnya. Semoga mutu lakonan Fathia akan meningkat naik seiring dengan penambahan usia kelak.
Fathia juga pernah berlakon drama Nur Kasih suatu ketika dahulu. Ushar punya ushar, Fathia rupanya dilahirkan di Penang. Patutlah ada muka anak mami sikit. Fathia juga merupakan sepupu kepada Farah Adeeba. Kiranya bakat seni Fathia sememangnya dah ada dalam darah keluarga mereka.
 
Statement “ MAHU tinggalkan karakter wanita BERTUDUNG, itu antara misi Fathia JIKA MAHU terus menghiasi kaca televisyen mahupun filem”
p/s :Subhanallah…Mengejar Duniawi,Akhirat tidak di ambil berat…
CREDIT : BEAUTIFULNARA.COM

1 comments:

setiap hari aku dilihat..siapa..?? said...

kalau benarlah statement sebegini antara misi pempuang nih..maka logiklah kalau ada yg mengata dan mengumpat dia nih..tak salah le kalau kata pempuang beragama ikut keturunan aje..tak reti apax lansung pasal hukum..mahsyurnya kamu hanya sekejap saja..tak kemana pong..hari akan terus mendatang..masa kan terus kehadapan..zaman akan terus berganti dan berlalu tetapi akan terus dikenang bagi yg masih bernyawa..hukum ALLAH tetap sama..takkan berubah mengikut zaman pun..kamu takkan kisah apa yg orang lain akan kata tetapi kamu sebenarnya ingkar dan derkaha pada perintah ALLAH sedangkan kamu takut sekali ingkar dan derhaka pada kehendak manusia...kesiannya kamu ni...SESUNGGUHNYA SEGALA PUJI-PUJIAN HANYA BAGI ALLAH.

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story