Cara Untuk "Reject" Awek



Kalau korang ada awek yang nak di ‘reject’ atau di lepaskan.. cuba la cara ni..bukan apa nak reject perempuan ni bukannya senang, kang nanti dia frust minum racun la, gantung diri la.. jadi guna la dialog ni..

1. Semalam I check dengan doktor, dia kata I HIV positif…
2. Kat telinga I ni ada suara suruh I bunuh diri..
3. U nampak tak mamat tu… (padahal takda orang pun kat situ)
4. Adik beradik I ada 10 orang, semua belajar lagi, I kena sara diorang sebab parents I dah meninggal…
5. I dah keje kat 20 company, tapi paling lama tahan pun 2 bulan je…
6. Hari-hari along cari I, hutang dengan diorang dah mencecah 100 ribu…
7. I suka rogol pompuan yg pernah jadi kekasih saya..
8. Errr, sori, terpegang pulak….
9. Lupa nak bagi tau u, I ni duda anak 10
10. Ish, kalau nak kawin dengan U, I kena ceraikan bini I yang ke 4 tu, sian dia….
11. Saya suke lelaki la..awwww~
12. Saya suka mak org hahah
13. saya bukan lelaki tulen
14. Sayang, sebenar saya ni gay. Sorry ya~

P/s : lelaki yang nak reject awek dia leh la cuba.. ekeke

3 comments:

Beyta said...

tutorial yang baik.. hehe

Anonymous said...

hahaha.. molek beyta try la skali..

Anonymous said...

article ini untuk lelaki yg gampang yang xde telo untuk cakap reason betul kat perempuan

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story