Menarik!!! ~ Band Padang Jambu,Dungun.


As salam dan selamat sejahtera semua. Jom kita layan Band Padang Jambu, Dungun ni. Apa yangmenariknya ialah band ini training kat kawasan rumah (rasa aku laa) dengan drummer dia menggunakan peralatan "handmade" seperti bekas tong minyak, cover kipas dan juga beberapa peralatan dapur yang lain. Memang  kreatif sangat weii, camne boleh timbul idea ni tak tau la. Mungkin sebab nak jimat dari pergi layan kat studio kot, satu lagi lagu yang diaorang bawak pun "cun" jugak...banyak lagu rock beb..I like!!!

Disamping tu aku juga nak bagi kredit/thanks aku kat kawan2 yang bagi info ni, bermula dari bro Riezjl (up date kat f/b) dan Khayu yang informkan band ni kat aku. Mungkin bro Nizam Ghazi berminat nak layan band ni kot...so kat bawah ni aku letak 3 video dari youtube untuk tatapan korang semua...enjoy beb!!!
Si Botak dari Band Padang Jambu




0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story