Penganut Islam Indonesia Menghina Islam di Twitter


Seorang penganut Islam dari Indonesia @TengkuSophia telah membuat seluruh umat Islam negara tersebut begitu marah dengan kenyataan yang dikeluarkan di Twitter. Tetapi seperti yang kita tahu, setiap daripada mereka yang menyatakan benda macam ini akan memberitahu yang 'account kena hacked'. Korang rasa dia sengaja atau memang kena hack? Kenyataan terbarunya ini telah di'retweet' lebih dari 2,000 orang pengikutnya.

p/s : kes @TengkuSophia ini telah berleluasa sejak dari tahun lepas tetapi dua hari lepas dia keluarkan kenyataan yang mengenai AZAN!

Boleh jadi @TengkuSophia fake tetapi tetap orang yang ingin menghina Islam(orang yang mencipta akaun ini/hack), semoga orang tersebut akan insaf. 




Ini yang terkini :  

3 comments:

Unknown said...

cibay punya budak.die tk sedar yg die dicipta oleh ALLAH S.W.T. mcm kita gak.kalau aku dpt die aku bunuh die.itu balasan dunie nanti balasan akhirat tengok ah...

bengellz said...

gak tau islam ajah sok tau banget..brengsek tuuh.

Zack xepher said...

Aperlah perempuan ni langsinya, aku mengaku dulu aku pernah connect ngannya di twitter sebelum ni, Dan bile aku ternampak ni aku dah tahu yg dia cube nak seperti nak mempermainkan aku supaya aku tukar agama so Dan lepas tu dia pun mula ckp ngan aku *kau Islam pundek anak haram punye jantan islam* T^T

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story