'ANU' AKU LRT PUN BOLEH MEMBUAT PUSINGAN-U (RATED : 18SX)


Tukang cuci kondominium berusia 43 tahun dipeluk, dicium dan dicabul dek warga Afrika di Kajang, Selangor. 

Tidak cukup dengan tindakan berbentuk serangan seksual secara sentuhan, suspek dilaporkan turut menunjukkan kemaluannya kepada mangsa.

Suspek berusia 35 tahun itu kemudian dipukul dan diikat oleh anggota RELA sehingga mati.

Berikutan itu ratusan warga Afrika lain dikatakan merusuh dan merosakkan struktur di kondominuium terbabit.


Gambar disiarkan oleh akhbar Harian Metro di sini menarik perhatian saya.

Majoriti kita tahu,  sebilangan besar warga berkulit hitam lazimnya tidak menghormati pihak berkuasa di Malaysia. Mereka ego, bertubuh besar, tinggi, tegap dan gemar bertekak. Dua anggota polis tempatan bertubuh sederhana belum tentu mampu menumbang dan memberkas mereka. 

Jam 10.30 pagi tadi, saya menghubungi Bilik Gerakan, Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang.

"Sekarang ini polis membuat rondaan berkala, sejam sekali di lokasi. Memantau supaya warga Afrika itu tidak berkumpul kembali," ujar Lans Kopral bertugas.

Saya difahamkan, majoriti perusuh, pelajar kolej swasta terletak di kawasan berhampiran lokasi kejadian dan tidak jauh dari Balai Polis Kajang.

Jika dibaca laporan akhbar berbeza, kita pasti berasa hairan ...

Lelaki Malaysia rasanya tidak tergamak mencabul wanita berusia 45 tahun. Namun nafsu sebilangan warga Afrika ternyata jauh lebih berbeza, bersifat membujur lalu melintang patah. Asalkan perempuan, mereka melampiaskan nafsu tanpa mengira identiti mangsa.

Apapun melalui pengamatan saya, mereka selalunya gemarkan wanita berpunggung dan berbuah dada besar seperti majoriti wanita di negara mereka.

Sila tonton klip video di bawah jika tidak berasa mual.


Oleh itu kekadang kita berasa terperanjat apabila terlihat gadis Melayu genit berada dalam pelukan lelaki warga Afrika.

"Tidak patah ke pinggang dia bila kena 'hentak' dek lelaki ( warga Afrika ) itu?"

Barangkali itu antara soalan rawak tercetus di minda kita.

Gadis terbabit bukan berstatus isteri tetapi sekadar teman wanita. Namun gelagat dan tingkah laku pasangan  Malaysia-Afrika itu tidak ubah bak suami isteri sudah berkahwin sejak 10 tahun lalu. Biarpun tanpa disedari, wanita tempatan terbabit hanya dijadikan sekadar 'penyedap' oleh lelaki berkulit hitam. 

Atau berstatus, sama-sama sedap sebab saya difahamkan sebilangan wanita Melayu memang gila ditiduri oleh lelaki warga Afrika memiliki alat kelamin panjang dan besar.

"Puas!"

Luah mereka.

Hanya selepas hubungan pasangan terputus sekaligus ditinggalkan oleh teman lelaki, barulah gadis terbabit tersedar akan kesilapan dilakukan oleh mereka.  

Waktu itu, nasi telah menjadi bubur.

Nasib baik alat kelamin wanita flesksibel, mampu menjadi laluan melahirkan bayi ke dunia ini. Jika tidak, bekas teman wanita lelaki warga Afrika akan pasti terduduk dan menyesal.

"Bagaimanakah aku hendak berkahwin dengan lelaki tempatan kelak? 'Anu' aku, LRT pun boleh membuat pusingan-U, apalah bakal suami aku rasa nanti, lompong?"

Mungkin itu antara keluhan dilontarkan oleh gadis tempatan selepas tubuh mereka puas digomoli dan diratah oleh lelaki warga Afrika menetap di Malaysia.

1 comments:

setiap hari aku dilihat..siapa..?? said...

apa yg nak dihairankan dengan awangx hitam yg bagaikan anjing ni..manusia jugak...lebihnya cuma sedikit pada bentuk fisikal tubuh sahaja..mereka ingat malaysia ni macam negara mereka boleh buat sesuka hati...apa yg anggota RELA tu buat memang aku sokong 100%...kebiadapan anjing hitam ni mesti di ajar dengan apa cara sekali pun..padan muka..

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story