Fida Dan Mamat Sepah Berkasih Kembali?


Fida Dan Mamat Sepah Berkasih Kembali?
Selepas bergaduh boleh tahan nak rak, tetiba hubungan Fida dan Mamat Sepah kembali baik.
Bukan hendak busuk hati ke apa, tapi perangai seorang-sorang cam haram.
“Selepas empat bulan tidak bersua, kami dipertemukan dalam program itu.
“Selepas program itu juga, kami terus berhubung dan menjalinkan hubungan sebagai rakan semula.
“Saya menerimanya kembali kerana apa yang berlaku saya sudah maafkannya , malah sudah pun melupakannya.
“Jadi kami kini berkawan semula dan kami juga ada keluar bersama.
“Saya sendiri tidak pasti sejauh mana hubungan kami dan saya hanya berserah kepada Tuhan,”katanya yang ditemui ketika siri jelajah pertama Barisan Artis Nasional di Ipoh Perak, baru-baru ini.
Oklah, memandangkan kali ini dah ok balik, so janganlah ada hal lagi.
Dan Fida juga menafikan dia menjadi isteri kedua kepada VIP.
Alasanya; “Perkara ini timbul atas dasar salah faham. Mungkin ada orang yang seiras wajah saya melangsungkan pernikahan pada waktu dan lokasi yang dikatakan itu.
“Secara tidak langsung saya pula dikaitkan dengan perkara ini. Jika benar saya bernikah, tiada apa yang perlu disembunyikan,” katanya.
Pelakon berusia 26 tahun itu berkata tuduhan tersebut adalah tidak berasas kerana pada waktu yang dia diakatan berkahwin itu, dia sebenarnya sedang berada di lokasi penggambaran sebuah drama.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story