5 Tips Uji Kesetiaan Kekasih




Pernahkah terlintas difikiran anda atau ada tertanya-tanya samada kekasih anda setia ataupun tidak?.Jika pernah,anda patut baca artikel ini hingga habis.

Sebenarnya untuk mengetahui kekasih anda jenis yang setia atau bukan sebenarnya mudah.Kiranya anda takut untuk bertanyakan secara langsung,berikut ada 5 tips yang boleh anda cuba untuk menguji kesetiaan kekasih.

1.Uji Kesetiaan Kekasih Dengan Handphone
Anda boleh membeli nombor baru/simkad baru tanpa pengetahuan kekasih anda.Gunakan nombor Handphone baru tersebut untuk menggoda si dia dengan SMS.Berpura-pura tersalah nombor dan ajak dia untuk berkenalan.Jika si dia terus excited dan memperkenalkan dirinya dengan senang hati,itu tandanya kekasih anda kurang setia.

2.Uji Kesetiaan Kekasih Dengan Facebook
Jika kekasih anda lulus dari ujian menggunakan Handphone,anda boleh mengujinya
dengan menggunakan Facebook. Buatlah satu akaun Facebook baru dengan foto-foto yang menarik gunalah foto-foto model/artis jelita dan seksi.Kemudian anda add Facebook kekasih anda.Jika si dia mengesahkan sebagai rakan,tibalah masanya anda bertindak.Cuba goda si dia melalui akaun Facebook palsu anda.Jika dia menyambut mudah godaan-godaan tersebut itu ertinya dia seorang yang sukar untuk setia.

3.Minta Bantuan Rakan Yang Tidak Dikenalinya
Tidak ada salahnya anda meminta bantuan rakan untuk berpura-pura menggoda si dia.Ketika anda dan si dia sedang berdua-duaan,mintalah rakan untuk menelefon kekasih anda dan menggodanya.Selepas itu,cuba tanya pada kekasih anda siapa yang menelefon.Jika dia menjawab dengan sesuatu yang kurang benar,itu tandanya anda perlu berwaspada…

4.Uji Kesetiaan Kekasih Dengan Godaan Nyata
Maksudnya adalah anda cuba ajak kekasih ke tempat yang biasanya jadi tumpuan atau tempat berkumpulnya gadis/jejaka yang menawan dan menarik.Jika anda lihat matanya sering menjeling jeling atau bahkan senyum - senyum dengan orang lain,itu ertinya dia kurang setia..

5.Uji Kesetiaan Kekasih Dengan Kesabarannya
Cubalah untuk menguji kesabaran kekasih anda.Misalnya anda boleh minta dijemput olehnya dan anda secara sengaja lambat muncul sehingga si dia harus menunggu beberapa minit.Jika dia sabar dan tidak marah-marah ketika anda menjelaskan alasan anda lambat,bererti dia sangat menghargai anda.Tapi,jika dia masam mencuka atau marah-marah,hmmm… nampaknya ada orang lain lagi yang mahu dijemputnya.. 

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story