Anda Mahu Di Peluk Sama Wanita Ini..?.Bayar Rm 180 Setiap 1 Jam

Demi mencari sesuap nasi, setiap orang boleh melakukan apa-apa. Wanita ini misalnya, dia memilih menjual pelukan pada siapapun orang yang memerlukan. Satu jam berpelukan dihargai lebih kurang Rm180.

Jacqueline Samuel itulah nama wanita yang mencari nafkah dengan menjual pelukan. Dia memulakan perniagaan dengan nama The snuggery, Jun lalu. Di tempat tersebut, anda boleh membeli pelukan tapi tanpa kenalan seksual dengan harga US $ 60 atau sekitar Rm 180 per jam.

"Anda akan menjadi lebih tenang selepas itu. Ini mempunyai manfaat kesihatan yang cukup besar," ujar Jacqueline seperti dipetik Daily Mail dari 9wsyr.

Wanita 29 tahun lulusan Universiti Rochester itu mengatakan, berpelukan itu bukan hanya soal seks. Berpelukan merupakan aktiviti yang boleh membuat seseorang relaks dan selesa. Manfaat dari pelukan inilah yang disampaikan Jessica pada kliennya. Dia juga menekankan dalam aktiviti pelukan itu, sama sekali tidak boleh ada kenalan seksual.

Sebelum memulakan perniagaan itu, Jacqueline sebenarnya ingin menimba ilmu terlebih dulu. Dia mencari siapa yang boleh memberi latihan dan mengeluarkan lesen.

"Aku pikir aku perlukan pengiktirafan atas pekerjaanku. Aku memerlukan seperti perakuan atau izin yang menunjukkan aku memang mempunyai keupayaan sebagai seorang pemeluk. Tapi aku tidak boleh mencari sesiapa yang melakukan apa yang aku lakukan," ceritanya.

Meski gagal mencari orang yang boleh memberinya lesen sebagai ahli peluk, Jacqueline tetap menjalankan perniagaan. Ia berpandangan aktiviti berpelukan juga bukan suatu hal yang sukar.



Dalam menjalankan pekerjaannya, Jacqueline berusaha profesional. Setiap pelanggan diminta membaca syarat-syarat yang diajukan, seperti baju apa yang sebaiknya digunakan dan sikap seperti apa yang boleh dilakukan.


Sesi berpelukan dilakukan di sebuah bilik peribadi dan boleh berlangsung selama 90 minit. Untuk mengelakkan hal-hal yang membahayakan, ada ahli keluarga atau kawan-kawan yang ada di sekitar rumah.



Sewaktu memulakan perniagaan tersebut, hanya ada beberapa orang yang tertarik untuk membeli jasanya. Sebahagian besar dari pelanggannya adalah lelaki. Untuk tetap memenuhi keperluan hidupnya, selain menjual perkhidmatan berpelukan, Jacqueline menjalankan profesi sebagai agen penjual rumah.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story