Model Hot Berbi kini Mengecoh Penonton Iklan Toyota [Video]


Yang namanya iklan kereta memang tak boleh lepas dari awek cantik. Semua perusahaan melakukan trik kotor ini, termasuk Toyota. Tapi kali ini Totoyta selangkah lebih berani dengan menampilkan model berbikini yang hanya menutupi tubuh bahagian bawahnya. Tak disensor pula. Mengapa mereka boleh seberani itu?
Simple saja, mereka tentu saja tak ingin kerata Auris mereka diboikot oleh berbagai negara, terutama negara-negara yang beraliran konservatif. Bahkan di Amerika pun iklan seperti ini bakalan menampar reputasi Toyota cukup keras. Tapi pasukan iklan Toyota cukup pintar. Mereka mensiasati hal ini dengan menggunakan model cantik  dari Ukraine, ia adalah Stav Strashko.
Ok, wajahnya diakui memang cukup ampuh sebagai tarikan, tapi apa pengaruhnya memasang model seperti ini di iklan sebuah kereta? Tentu tidak ada. Maksud iklan ini tak lebih dari gurauan dan sindiran kerana selama ini image kereta seringkali dikaitkan dengan perempuan cantik.
Perlu dicatat mungkin, model berusia 19 tahun itu adalah lelaki normal biasa. Ia bukan seorang transgender. Stashko sempat diwawancara dan mengatakan dirinya sangat menikamati pengalamannya menjadi model dalam iklan ini.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story