Hunny Madu Lupakan Bidang Nyanyian




Hunny Madu kini hamil enam bulan. - Foto oleh SHAARI CHE MAT
KUALA LUMPUR: Penyampai radio Fly FM, Hunny Madu berkata kesibukan di studio radio dan penglibatannya sebagai pengacara program televisyen memaksa dia untuk mengetepikan kerjaya muzik pada waktu ini.
Hunny atau nama sebenarnya Hani Farhana Mohd Hatim, 28, berkata, bidang muzik tidak lagi menjadi keutamaannya ketika ini kerana tidak mampu mengimbangi komitmen sebagai penyampai radio, pengacara dan penyanyi secara serentak.
“Ketika saya mengeluarkan album sulung Pulau Janji pada Jun tahun lalu, saya belum hamil dan komitmen kerja juga tidak sebanyak sekarang. Kini saya akui tidak mampu mengimbangi waktu untuk melakukan pelbagai kerja dalam masa serentak.
“Buat masa ini, biarlah saya ketepikan dulu bidang muzik dan tumpukan pada radio dan televisyen sahaja, apatah lagi dalam keadaan sarat mengandung ini,” katanya ketika ditemui mStar Online pada majlis rumah terbuka Hari Raya stesen radio itu di sini.
Hunny yang juga pengacara program Nasi Lemak Kopi O di TV9 berkata, dia tidak berasa rugi atau terkilan dengan keputusan itu memandangkan kerjaya nyanyian dilihat seakan kurang memberangsangkan.
“Saya tidak berasa rugi atau kesal pun, malah saya tidak kisah dengan keputusan ini. Selepas setahun melancarkan album itu, seolah-olah tiada jalan untuk saya mengembang dan mempromosikannya selain di Fly FM sahaja.
“Stesen radio lain juga tidak memberikan sokongan kerana status saya sebagai penyampai di Fly FM. Ia membuatkan saya tawar hati dengan pelbagai halangan yang berlaku,” katanya.
Mengenai kandungannya yang kini mencecah enam bulan, Hunny berkata, dia berasa tenteram dan gembira dengan fasa kehamilan ini berbanding tempoh tiga bulan pertama dulu.
“Alhamdulillahlah, tenaga saya banyak dan saya melakukan pelbagai perkara seperti biasa, walaupun cepat letih. Kini saya berasa teruja berbanding fasa tiga bulan pertama.
“Ketika awal kehamilan, saya sengaja merahsiakannya kepada umum kerana tidak mahu kecoh-kecoh sehingga ia mencecah bulan keempat dan benar-benar stabil.
mstar

2 comments:

pengobatan tradisional asam lambung said...

selamat ya.....

pengobatan tradisional darah tinggi said...

semoga sehat selalu.......

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story