Inilah Orang yang Panggil Linda Onn ‘Bengong’




Penyampai radio dan pengacara popular, Linda Onn setelah digelar ‘bengong’ oleh seorang pelawak di sebuah majlis yang diadakan pada bulan Syawal lalu.
Linda meluahkan rasa terkilan dan malu dipanggil begitu.

“Dalam sebuah majlis yang dihadiri oleh Tengku Mahkota, Perdana Menteri dan isteri, Menteri Besar, kenamaan dan jemputan yang lain saya telah dipanggil ‘bengong’ dan dia (pelawak) telah menunjukkan jari kepada saya dan mengarahkan saya turun dari pentas.

“Saya kurang jelas mengenai maksud sebenar dia berbuat demikian, namun begitu bagi saya dalam keterujaan berlawak masih ada batas dan etikanya. Ketika di panggil demikian saya tergamam, dan tidak tahu apa yang perlu saya buat.

“Ini bukan pertama kali saya berkongsi pentas dengan pelawak. Walaupun mereka ada ‘lesen besar’ untuk berlawak tetapi sesama pelawak mungkin mereka sudah arif dengan cara masing-masing. Tetapi sebagai pengacara saya kurang selesa apabila digelar sedemikian rupa,” kata Linda meluahkan rasanya.

Pengacara majlis pada hari itu bersama Linda Ong adalah Sharifah Shahira dan Lan Pet Pet seperti dilaporkan dalam akhbar di atas.

Rasa-rasanya anda boleh teka jawapannya!! Wah tepat tekaan anda!! – SiniKini.co
m

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story