Isteri Sham Kamikaze Fail Cerai & Dakwa Suami Tidak Bertanggungjawab


Satu berita yang agak mengejutkan hari ini, isteri kepada Sham Kamikaze telah memfailkan penceraian pada 30 Ogos lalu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam.
mStar Online melaporkan yang Farazila Abdul Jabar mengambil keputusan tersebut selepas pelbagai usaha di’lakukan untuk menyelamatkan hubungan mereka menemui jalan buntu.
“Saya ambil keputusan untuk memohon cerai daripada Sham kerana sudah tidak boleh hidup bersamanya lagi. Kami hanya bahagia pada tahun pertama perkahwinan sahaja”
Di’tanya wartawan sama ada kisah pernikahan Sham Kamikaze dengan seorang wanita awal tahun ini menjadi punca beliau mengambil keputusan ini beliau menjawab;
“Jika benar Sham bernikah lagi, saya sebagai isteri pertamanya reda bermadu tetapi sikap tidak bertanggungjawabnya dalam urusan rumah tangga membuatkan saya kecewa & tawar hati”
“Mengenai cerita dia bernikah lagi, 3 kali saya bertanya kepada dia untuk kepastian tetapi dia tidak mengaku & berdolak dalik. Malah, dia mula menjauhkan diri, tidur berasingan dan bersikap kasar terhadap saya,”
Farazila Abdul Jabar & Sham Kamikaze berkahwin pada 17 Ogos 2008 yang lalu. Dan, dengan berita ini kami sebenarnya semakin sangsi dengan kemampuan Sham Kamikaze untuk berdakwah apabila diri sendiri seperti tidak jujur & bertanggungjawab terhadap keluarga.sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story