Nenek tidur dengan suami atas permintaan isteri



Janette membuka sampul surat. Di dalamnya ada tertulisan : “Terima kasih kerana tidur dengan suamiku. Tanpa kamu, aku tidak akan tahu kebenaran.” Ini bukan pertama kalinya Janette menerima ucapan selamat untuk tidur dengan suami dari wanita yang tidak pernah bertemu.


Nenek 45 tahun dan ibu dari empat anak adalah seorang honey trapped (penjebak madu) yang dibayar tinggi oleh pelanggan yang menyewanya untuk menyelidiki dan membuktikkan apakah seorang suami atau teman lelaki mereka curang atau tidak.

Dalam 12 bulan terakhir dia telah memerangkap lebih dari 60 lelaki dan tidur dengan 15 dari mereka - semua atas permintaan isteri mereka.

Janette mengatakan: “Itu tugas saya untuk membuktikan kalau suami atau teman lelaki mereka adalah penipu."

“Jika mereka ingin bukti utama, mereka akan meminta saya untuk mengambil semua jalan dan tidur dengan laki-laki mereka."

“Saya bangga dengan apa yang saya lakukan dan merasa saya membantu para wanita lain untuk menangkap kecurangan suami mereka. Setelah melihat bukti, isteri-isteri itu selalu mengirimkan surat terima kasih.
“Tingkat keberhasilan saya sebagai penjebak-madu adalah 100 % berhasil. Aku belum pernah gagal untuk mendapatkan walaupun setakat ciuman.Aku mungkin dibayar untuk tidur dengan seorang lelaki, tapi saya sama sekali bukan pelacur."

“Ini adalah tanggung jawab saya untuk mengetahui apakah seorang lelaki akan berlaku curang. Jika perlu tidur dengan dia untuk melakukan itu, maka itu hanyalah sebahagian dari pekerjaan saya dan menjadi tugas saya untyk tidak membiarkan orang yang berlaku curang ini terlepas begitu sahaja“

Janette bekerja untuk agensi penjebak madu dan telah menerima lebih dari £ 50,000 sejak menjadi apa yang dikenal dalam industri ini sebagai relation surveillance operative tahun lalu.

Read more: 

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story