Punca Gambar Anak Keempat Norish Karman Tersebar Terjawab


Rupa-rupanya ada kisah di sebalik penyebaran gambar anak keempat Norish Karman, Haq Lutfie Alexander baru-baru ini. Berkata kepada Berita Harian, rupa-rupanya gambar tersebut disebarkan selepas si penyebar gagal mendapat wang ugutan daripada Norish Karman. Tak sangka pulak ada orang yang sanggup berbuat sedemikian. Kejam!!!
Alhamdulillah peminat memberikan banyak kata perangsang kepada saya. Mereka memberitahu, akan terus menyayangi dan setia menyokong kerjaya seni saya. Saya membuat pendedahan itu pun bukan untuk membuka mahupun menutup sebarang cerita. Awalnya, selepas kelahiran Haq, saya memang terfikir bagaimana mahu memperkenalkan Haq kepada khalayak. Cara terbaik adalah dengan mengadakan sambutan ulang tahun pertamanya. Tetapi ada pihak yang terlebih dulu mendahului saya apabila menyebarkan gambar kami, kerana gagal mendapat wang ugutan.

Rupa-rupanya kat Malaysia ini sudah sampai tahap Hollywood jugak bab-bab buat ugutan ini. Kepada artis-artis lain, silalah berhati-hati di masa hadapan. Kang tak pasal-pasal turut jadi mangsa ugutan seperti Norish Karman. Apa pun semoga Norish terus tabah dan semakin bertambah kuat selepas dugaan ini.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story