Video ! Suami Memukul Isteri Terakam CCTV




Banyak kes-kes seperti ini apabila berkahwin di USIA MUDA. Tetapi Banyak juga pasangan bahagia kerana sikap bertolak ansur, faham-memahami dan menjaga tutur kata, menjadi kunci kebahagiaan setiap keluarga. Tidak kira kahwin di usia muda atau pun sudah matang. 


Kejadian dalam video ini harus di dijadikan ikhtibar....

IPOH: Seorang wanita muda nekad merakam aksi dia dibelasah suaminya selama hampir setengah jam sebelum rakaman itu dimuat naik ke Internet menerusi laman YouTube sehingga menarik perhatian lebih 35,878 pelayar.
Klip video bertajuk ‘Suami Belasah Isteri’ itu memaparkan mangsa, Amanda Fong Kim Yen, 19, yang mengandung dua bulan ditumbuk, disepak, ditampar dan dicekik suaminya yang berusia 20-an hingga cedera teruk.
Kejadian berlaku sekitar jam 4.30 petang 23 Ogos lalu di sebuah butik menjual aksesori dan pakaian yang diusahakan pasangan terbabit di Ipoh Garden South, di sini.
Rakaman video menerusi kamera litar tertutup (CCTV) itu dimuat naik sendiri oleh Amanda ke akaun facebook (fb) miliknya pada 30 dan 31 Ogos lalu sebelum ia turut dimuat naik ke laman YouTube kelmarin.
Lebih mengejutkan, Amanda turut berkongsi pengalaman pahit itu menerusi catatan di laman facebook termasuk menyiarkan gambar kesan lebam dan luka akibat dibelasah suaminya.



Lelaki yang benar-benar mencintai seorang wanita tidak akan sanggup membiarkan wanita itu menangis.

kk_Cari dan temuilah cinta sejati...sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story