Inilah Selebriti Wanita Korea dengan Dahi Tercantik




WANITA Korea selalu terkenal dengan kecantikan kulitnya yang putih dan alami. Di luar itu, ternyata para artis Korea pun terkenal dengan dahi yang cantik serta indah. Siapa sajakah mereka?

Kecantikan artis Korea memang tidak boleh disanggah lagi. Terlepas mereka melakukan pembedahan plastik atau tidak, kecantikan paras dan tubuh mereka memang selalu membuat decak kagum. Baru-baru ini misalnya, komuniti online sempat membuat sebuah artikel bertajuk "Koleksi bintang wanita Korea dengan dahi tercantik" yang menarik perhatian banyak netizens.

Sebelum anda semua menggaru kepala anda dan bertanya-tanya tentang semua ini, adalah penting kiranya anda untuk memahami bahawa salah satu standard tradisional kecantikan wanita di Korea adalah mempunyai dahi dengan profesional dan juga indah.

Diambil dari Allkpop, Minggu (4/3/2012), ada banyak bintang yang mempunyai dahi terindah. Sebagai perbandingan misalnya ada pelakon Han Ga In dan Kim Tae Hee, pemenang pingat emas Sukan Olimpik Kim Yu Na, serta Sohee dari Wonder Girls dan Sandara 2NE1. Para bintang tersebut perlu berbangga hati kerana dianugerahi dahi bulat sempurna dan indah yang membuat iri para penggemarnya.

Netizens Korea menanggapi artikel tersebut dengan menulis, "Saya kira jika anda mempunyai dahi yang cantik, anda mempunyai wajah cantik juga", "Semua orang yang benar-benar mempunyai dahi yang cantik" dan "Mereka semua begitu cantik saya tidak tahu mana yang yang terbaik! "

Nah, bagaimana menurut anda? Siapakah yang memiliki dahi terindah? (ind)sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story