Ruby Dickson Seniman Tatoo Termuda di Dunia Berusia 3 Tahun

Kebanyakan budak tiga tahun baru saja merasakan nikmatnya berjalan, tetapi Ruby Dickinson adalah mempunyai keahlian artistik nya lebih dalam. Ia ditakdirkan menjadi Pembuat Tato termuda di dunia selepas belajar dari ayahnya, Blane, yang menjalankan sebuah salon tato di Welsh. Mr Dickinson, 36, mengimport dakwat tatoo dari AS yang telah dirancang khusus untuk digunakan oleh tangan kanak-kanak kecil. Ruby akan mendapatkan peralatan tatu mini untuk ulang tahun keempatnya pada bulan Oktober.


Mr Dickinson kepada North Welsh Pioneer: "Ruby sangat sedar dia semakin besar, dia tidak boleh menunggu. Dia ingin menjadi seorang seniman tato semasa ia besar nanti." Tujuannya adalah untuk mendapatkan tatu di kaki saya dengan mesej untuk ulang tahun 40 ulang tahun saya. "Ia mengambil pelajaran selepas pembibitan serta berlatih dengan alat mainan di kedai ayahnya.


Mr Dickinson berharap mengalahkan rekod Emilie Darrigade, orang Kanada, yang mentato bahagian dari lengan ayahnya sebuah kupu-kupu ketika ia berusia lima tahun. Menurut ayahnya, Ruby hampir boleh membuat reka bentuk kegemaran ayahnya, iaitu labah-labah.
"Aku tidak habis fikir bahawa dia akan menggunakan Van Gogh, padahal dia hanya 3 tahun," Mr Dickinson kepada The Sun.



Tapi aku punya 70 peratus daripada tubuh saya sudah penuh tatu dan hanya akan menjadi ukuran sepotong 2p, jadi aku tidak terlalu bimbang dia akan membuat tato itu. "Mr Dickinson, yang menjalankan Inkaholics Anonymous di rumahnya di Penmaenmawr, Conwy, menambah:" Ini akan menjadi saat yang membanggakan dan sangat istimewa bagi saya dan untuk anaknya. "Dia benar-benar menyukainya dan saya senang saya boleh mengajar kemahiran ini."
Namun, meskipun berharap Ruby akan mengambil seniman tato sebagai karier, ayahnya membiarkan anaknya membuat pilihan sendiri.

1 comments:

zul said...

Halllo, numpang untuk nambah backlink di sini ya !!

Setelah saya menyimak ternyata info-infonya sangat bermanfaat bagi saya untuk menambah pengetahuan saya

Thanks



Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story