Sokong Israel, Kim Kardashian Dihentam Teruk




LOS ANGELES : Soasialis dan bintang Keeping Up With The Kardashians, Kim Kardashian dihentam teruk apabila dilihat menghantar posting tweet yang menyokong Israel dengan memberitahu 17 juta pengikutnya tweeternya bahawa dia sedang mendoakan kesejahteraan semua yang ada di Israel.

Berikutan itu, Kim yang juga kekasih kepada rapper Kanye West ini telah menerima banyak tweet yang berbentuk ancaman bunuh dan salah satunya tertera dengan tulisan, die in hell (mati dalam neraka).

Malah ada juga yang menghubungi E! dengan memberitahu bahawa : a bit*h” who “should die there (jalang yang patut mati di sana). Ada juga yang bertindak dengan lebih keterlaluan.

Selebihnya pula memberitahu bahawa disebabkan posting tweet Kim Kardashian itu, mereka telah mula rasa hilang hormat terhadapa bintang sosialis itu.

Malah ada yang berpendapat bahawa tindakan Kim itu memalukan rakyat Amerika serta sesuatu yang menjijikan. Ada juga yang secara berani memberitahu Kim bahawa dia patut berdoa untuk Palestine dan bukannya Israel.

Menurut Twitchy.com, Kim telah memadamkan posting tweetnya itu sebaik saja dia dihentam teruk. Malah, dia telah menghantar sebuah lagi posting tweet yang berbunyi: praying for everyone in Palestine and across the world! (berdoa untuk semua di Palestine dan seluruh dunia).

Tidak lama selepas itu, tweet itu juga kemudian telah dipadam. Namun, kedua-dua posting tweet Kim itu masih mendapat pelbagai reaksi daripada pengikut twitternya.

Seorang pengikut twitternya menulis: “Hahaha @KimKardashian deleted her tweets, must have had SERIOUS backlash from her idiotic uninformed tweets,” wrote one, while another called her a dumb idiot who “shouldn’t talk about what she doesn’t understand.” .

Sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story