Diana Amir Saran Pihak TV Hentikan Tayang Filemnya Yang Mendedahkan Aurat

Diana Amir Saran Pihak TV Hentikan Tayang Filemnya Yang Mendedahkan Aurat-“Kini saya sudah berhijab sebab itu saya menyarankan agar stesen TV tidak menayangkan filem-filem lama yang dirasakan mengaibkan diri saya.”
Diana Amir Saran Pihak TV Hentikan Tayang Filemnya Yang Mendedahkan Aurat
Itulah luahan kekecewaan pelakon Aku Masih Dara, Diana Amir kerana masih ada stesen TV yang menayangkan filem-filem lamanya.
Diana turut meminta agar pihak stesen TV memikirkan kebajikan artis yang telah berhijrah dengan cara tidak menayangkan kembali filem-filem lama mereka yang mendatangkan keaiban pada mereka.
“Saya akui itu adalah kesilapan saya di masa lampau tetapi stesen terbabit boleh memilih untuk menayangkan filem-filem lain yang masih banyak dalam pasaran kita,” ujarnya.
Perkembangan terbaru Diana bakal muncul di dalam sebuah telefilem berjudul Kerana Dia yang akan disiarkan pada 1 Februari ini di saluran TV Al-Hijrah.
Oleh: MyArtis.My
Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story