Hanez Suraya Dan Awi Rafael Sibuk Kumpul Duit Untuk Persiapan Berumah Tangga


Hanez Suraya Dan Awi Rafael Sibuk Kumpul Duit Untuk Persiapan Berumah Tangga - Suatu ketika dahulu hubungan di antara pelakon 3 Janji, Hanez Suraya dan penyanyi lagu Bila Aku Jatuh, Awi Rafael penah menjadi tanda tanya dikalangan peminat industri hiburan tanah air. Setelah lama berteka-teki akhirnya mereka mengakui sedang menjalinkan hubungan cinta.
Hanez Suraya Dan Awi Rafael Sibuk Kumpul Duit Untuk Persiapan Berumah Tangga
Nama Hanez Suraya bukan lagi asing di dalam industri lakonan tanah air menjelaskan, beliau dan kekasih hatinya sedang bekerja keras pada masa ini bagi mengumpul duit untuk persiapan mendirikan rumah tangga.
“Impian kami adalah untuk mengadakan perkahwinan di tepian pantai atau beach wedding, sebab itu kami perlu bekerja keras bagi mencapai impian itu.
“Pada masa ini, saya sibuk di lokasi pengambaran dan Awi pula giat mempromosikan album barunya. Saya berharap kerja keras kami ini dapat mempercepatkan perancangan perkahwinan kami,” katanya.
Hanez juga berharap agar peminat beliau dan Awi mendoakan hubungan mereka berkekalan dan di murahkan rezeki serta impian mereka untuk bersatu membina mahligai di awalkan.
Oleh: MyArtis.My

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story