AG dan Scha Sah Pengacara Baru Muzik-Muzik


AG dan Scha Sah Pengacara Baru Muzik-Muzik -Bila disebut nama AG dan Scha kedua-dua nama ini bukanlah asing lagi dalam industri hiburan tanah air. Terbaru, buat pertama kalinya mereka berdua digandingan bersama bagi menerajui program Muzik-Muzik bagi musim yang ke-28 yang bersiaran setiap Sabtu pada pukul 5.00 hinga 6.00.
AG dan Scha Sah Pengacara Baru Muzik Muzik
Menurut AG, walaupun ini merupakan kali pertama beliau digandingkan dengan Scha tetapi itu bukanlah penghalang untuk mereka berdua menghasilkan sesuatu yang lebih baik.
“Buat masa ini kami masih lagi dalam proses mendapatkan keserasian bersama oleh sebab itu kami perlulah lebih banyak belajar dan memperbaiki mutu penyampaian kami dari minggu ke minggu,” kata AG ketika ditemui pada sidang media Muzik-Muzik 28 di Studio C bertempat di Sri Pentas, semalam.
Manakala bekas pengacara Sehati Berdansa ini menyatakan peluang yang diterima ini adalah peluang keemasan yang membuka  peluang bagi diri beliau mengembangkan bakatnya dalam dunia pengacaraan.
“Memang saya merancang untuk menjadi hos rancangan pada tahun ini, syukur saya diberi peluang ini. Apapun saya masih baru dalam dunia pengacaraan banyak lagi yang perlu saya pelajari bagi memikul tugasan yang berat ini. Saya juga mengharapkan dengan kelainan yang dibawa oleh saya nanti akan dapat diterima oleh penonton,” katanya.
Antara barisan selebriti popular yang mengendalikan rancangan Muzik-Muzik sebelum ini seperti Azwan Haji Ali, Aidil Abdul Ghafar, Faizal Ismail, Cheryl Samad, ND Lala, Charmaine Augustine, Adriefaiz dan Chad.
Oleh: MyArtis.My


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story