Kerana Fitnah, Hidup Norish Karman Susah


Kerana Fitnah, Hidup Norish Karman Susah - “Saya sangat kecewa dengan gosip, fitnah, dan kata-kata kejian yang di lemparkan terhadap saya sehingga menyebabkan periuk nasi saya terjejas,” begitulah luahan yang di sampaikan oleh pelakon Norish Karman mengenai perkembangan beliau pada masa kini.
Kerana Fitnah, Hidup Norish Karman Susah
Menurut teraju utama filen Kahwin 5 ini, ekoran gosip yang ditimbulkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab membuatkan beliau semakin sukar mendapatkan tawaran berlakon sama ada drama mahupun filem pada masa ini.
“Saya sudah hampir enam bulan tidak menerima sebarang tawaran berlakon.”
“Jelas segala gosip yang disebarkan melalui akhbar dan laman sosial itu memembuatkan kerjaya saya sebagai pelakon semakin di ambang kejatuhan.” katanya.
Tambahnya lagi, beliau terpaksa melakukan pekerjaan lain bagi mendapatkan wang untuk menampung kehidupanya pada masa kini.
Oleh: MyArtis.My

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story