Rebat Tahun Baru Cina Honda City RM2,600

Honda City

KUALA LUMPUR – Honda Malaysia akan memberi rebat atau subsidi ansuran sehingga RM3,500 bagi setiap pembelian Honda City 1.5L S dan varian E bersempena Promosi Tahun Baru Cina 2013.
Honda Malaysia dalam kenyataannya memberitahu, pembeli Honda City yang dipasang pada tahun 2012 mempunyai pilihan menerima subsidi ansuran percuma bernilai RM3,500 atau rebat Tahun Baru Cina RM2,600.
“Kedua-dua pilihan ini turut disertakan dengan Paket Prosperity bernilai RM2,013 menjadikan jumlah keseluruhan bonus yang bakal diterima pembeli Honda City yang dipasang pada tahun 2012 sehingga RM5,500,” kata kenyataan itu hari ini.
Menurut kenyataan itu, Honda Malaysia akan turut memberi rebat sebanyak RM1,500 dan Paket Prosperity RM888 kepada Honda City 1.5L S dan varian E yang dipasang pada tahun ini.
Dalam pada itu, kata kenyataan itu, kereta model Honda City memperoleh penganugerahan lima bintang dalam ujian kemalangan ujian Perlindungan Kanak-Kanak Penghuni Program Penilaian Kereta Baru di Asean (ASEAN NCAP) baru-baru ini.
Jelas kenyataan itu, keputusan tersebut dikeluarkan oleh Institut Penyelidikan Keselamatan Jalan Raya Malaysia (MIROS). – mynewshub.my


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story