Altimet Mengamuk Di Twitter!

Altimet

Habis kecoh di laman Twitter yang Altimet sekarang ni tengah bengang marahkan sebuah syarikat pengurusan muzik gara-gara single terbarunya telah diperdengarkan di radio.
Melalui akaun Twitter milik Altimet, perkara itu tidak sepatutnya terjadi kerana mereka telah merancang untuk mengeluarkan lagu baru itu selepas raya.
1
Konflik ini berpunca apabila pengurusan Warner Music dan label yang bekerjasama dengan Altimet, Kartel telah membocorkan single terbarunya itu. Mungkin ada salah faham dalam perancangan mereka yang membuatkan benda macam ni jadi.
2
Kami sendiri belum berkesempatan mendengar single terbaru oleh Altimet itu, tapi mereka yang telah mendengarnya di ERA fm mengatakan lagu itu sangat sedap dan mendapat sambutan yang cukup baik.
3
Tapi apapun respon positif yang diberikan peminat, Altimet masih tak mampu mengawal kekecewaannya bila rancangan tak berjalan seperti yang dirangka.
4
Sumber: Ohbulan.com


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story