VIDEO: Bobo Dianggap Gila, Burukkan Malaysia?

VIDEO: Bobo Dianggap Gila, Burukkan Malaysia?

Amboi sejak bernaung di bawah syarikat produksi terkenal, MIG semakin banyak pula video parodi yang dihasilkan oleh Bobo ya.
Jika sebelum ini Bobo pernah popular dengan parodi lagu Sayang nyanyian Shae dan Diamond, Rihanna, terbaru menerusi laman web rasmi MIG Online, Bobo dikatakan telah tampil dengan video terbarunya menerusi lagu Jahat nyanyian Stacy.
Menerusi respon para peminat yang menyaksikan video tersebut di laman Fabook rasmi Stacy, ramai antara mereka mengkritik video berkenaan sehingga ada yang mengatakan Bobo sebagai budak gila yang memburukkan nama Malaysia.

Screen-Shot-2013-05-21-at-3.13.55-PM
Antara gaya yang dihasilkan oleh Bobo :
Dia punya muncung, kalah bibir Angelina Jolie :)
Meskipun Bobo dihentam dan dikritik teruk oleh peminat, bagi OHBULAN! kami sendiri sangat terhibur dengan video parodi yang dihasilkan, cuma kalau boleh gaya dan reaksi muka itu biarlah dipelbagaikan agar penonton tidak boring asyik melihat gaya lenggokan yang sama sahaja.
Apa pun jom layan video perodi Jahat yang dihasilkan oleh Bobo selepas ini. Semoga terhibur! – Ohbulan.com.my



Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story