Farid Kamil Akhirnya Bersuara…Isteri Saya Hanya Dijangka Bersalin 15 Julai Ini!

Farid Kamil Akhirnya Berusara...Isteri Saya Hanya Dijangka Bersalin 15 Julai Ini!

Akhirnya Farid Kamil membuka mulut tentang spekulasi konon isterinya, Diana Danielle telahpun melahirkan bayi lelaki hujung bulan lalu di Australia.
Melalui satu video Keek milik syarikat tempatnya bernaung, Farid Kamil memberitahu bahawa Diana Danielle ketika ini sedang dalam proses matang kandungan dan masih berada di Australia dan dijangka akan bersalin pada 15 Julai 2013 ini.
” Orang kata apa, Err (Diana Danielle) sedang menjalani proses matang kandungan selama berada di sana. Dijangka lahir bulan 7 insyaAllah, 15 haribulan. Sama-sama kita doakanlah.
” Saya pun masih berada di Malaysia lagi untuk selesaikan kerja-kerja saya.
” Terima kasih atas doa-doa dan sokongan yang telah diberikan kepada saya. In advanced!
Jadi spekulasi yang tersebar semalam berpunca dari artikel sebuah akhbar tabloid negara ini jelaslah tidak benar dan jelas sekali Diana Danielle masih belum melahirkan anak.
Apapun kita doakan semoga urusan Farid dan Diana dipermudahkan. Selamat jadi papa & mama in advanced juga! Hehe. (Ohartis.com)


Kenyataan @faridkamilz tentang spekulasi DD telah melahirkan anak???? #migonline P1

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story