Shah Rukh Khan Berdepan Siasatan Inkuiri

Shah Rukh Khan

New Delhi – Pelakon terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan berdepan inkuiri daripada kerajaan susulan laporan beliau dan isterinya Gauri bakal mendapat bayi lelaki menerusi ibu tumpang, bulan depan.
Di bawah undang-undang India, ujian awal menentukan jantina bayi sebelum kelahiran adalah diharamkan.
Siasatan dijalankan selepas Persatuan Radiologi dan Pengimejan (IRIA) memaklumkan kepada Jabatan Kesihatan Maharashtra bagi mengetahui bagaimana aktor tersebut mengetahui jantina bayi yang masih belum dilaporkan.
“Jika laporan itu benar, maka adalah jelas selebriti berkenaan tidak akan terlepas daripada tindakan undang-undang,’’ kata coordinator IRIA, Jignesh Thakkar.
Shah Rukh Khan yang mempunyai dua anak iaitu Aryan, 16 dan Suhana, 13, setakat ini masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan.
Beliau baru-baru ini telah melancarkan trailer mengenai filem terbaru, yang diarahkan oleh Rohit Shetty’s Chennai Express.
Dalam pada itu, Jabatan Kesihatan mengesahkan bahawa pihaknya menerima emel daripada IRIA dan tindakan sewajarnya akan diambil jika perlu.


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story