Suami Beri Syarat Kepada Raja Farah Untuk Berlakon

Raja Farah

Agak lama juga kita tidak mendengar perkhabaran terbaru mengenai pelakon Raja Farah Raja Aziz selepas dia mendirikan rumahtangga pada tahun 2010.
Satu ketika dulu, namanya agak laris di mana-mana produksi drama dan filem sehinggakan dia juga mempunyai bilangan pengikutnya yang tersendiri.
Terbaru, pelakon ini menyatakan keingginannya untuk kembali berlakon selepas sekian lama meninggalkan bidang yang diminatinya itu.
“Saya akui sejak dah berkahwin ini, saya jarang muncul dalam mana-mana drama tempatan. Bukan dah berhenti berlakon, ada tapi mungkin disebabkan sekarang saya lebih memilih watak yang mana dirasakan sesuai dengan status saya sekarang sebagai seorang isteri,” katanya dipetik menerusi laporan portal Buahmulut.
Suaminya, Megat Bashirun Qhuyum Zakaria bagaimanapun tidak menghalang minat isterinya itu tetapi sudah menetapkan syarat dalam pemilihan watak yang perlu dijayakan oleh Raja Farah sesuai dengan statusnya kini.
Dalam perkembangan lain, pelakon filem Aku Masih Dara sekarang semakin sibuk dengan perniagaan busana muslimah, Raja Farah Collection dan perniagaan ‘frozen’ yogurt Snogourt.
Oleh: AUDREY LEE

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story