Najwa Latif, Sleeq Di Sg. Wang Plaza 17 Julai 2013

Najwa Latif, Sleeq Di Sungei Wang Plaza 17 Julai 2013

KUALA LUMPUR – Artis Najwa Latif dan Sleeq akan membuat penampilan khas pada Majlis Perasmian dan Berbuka Puasa Dikir Aidilfitri di Sungei Wang Plaza pada 17 Julai ini.
Sungei Wang Plaza dalam satu kenyataan media berkata, kedua-dua artis tersebut akan mempersembahkan lagu terkini mereka dan beberapa lagu raya pada majlis itu.
“Najwa Latif dan Sleeq akan turut berbuka puasa dengan tetamu dari Rumah Amal Limpahan Kasih Puchong yang terdiri daripada 40 anak yatim,” kata kenyataan itu hari ini.
Menurut kenyataan itu, pemilihan Najwa Latif dalam program itu memandangkan beliau yang baru berusia 18 tahun tetapi mecapai begitu banyak kejayaan dalam industri muzik.
Manakala Sleeq yang dianggotai dua warga Singapura yang popular dengan muzik R&B dan Hip-Hop turut akan membuat persembahan bersama Najwa.
Kata kenyataan itu, lagu Sleeq mendapat sambutan hangat daripada peminat tempatan dan antarabangsa.
Tambah kenyataan itu, turut berlangsung pada majlis itu nanti adalah persembahan dikir barat, pertunjukan fesyen busana muslimah dan pertandingan dikir barat.


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story