TEMUI 'SELFIE' PELIK SELEPAS IPAD HILANG



REYKJAVIK - ICELAND. Pasti kita semua akan berasa syukur dan gembira jika barangan berharga milik kita yang hilang, dikembalikan semula ke tangan kita.

Namun lain pula ceritanya dengan satu insiden kehilangan sebuah iPad yang terjadi ke atas seorang penumpang pesawat The IcelandAir.

Stepan Hruda yang merupakan warga New York dikatakan tertinggal iPad kesayangannya di atas kapal terbang tersebut sebelum kakitangan pesawat terbabit memulangkan semula kepadanya dengan sedikit ‘kejutan’ di dalam Ipad bernilai £300 (RM1,239).

Menurut laporan Metro.co.uk, kakitangan pesawat tersebut cuba membuat lawak dengan aksi pelik ‘selfie’ yang direkodkan dalam iPad tersebut.

Menurut laporan terbabit, ia dilakukan untuk menghakis dakwaan kos penerbangan yang tinggi dan layanan buruk terhadap pelanggan dan penumpang mereka.

Menurut Hruda dalam laporan tersebut, dia mendapati gambar yang diperolehnya agak melucukan.

Dia juga berhadap supaya kakitangan syarikat penerbangan tersebut tidak dikenakan sebarang tindakan disiplin akibat ‘selfie’ yang dirakamnya.

“Ini adalah salah satu pengalaman yang sangat hebat bagi seorang penumpang. Saya sangat gembira saya memperoleh semula iPad saya.

“Saya harap kakitangan pesawat itu tidak dikenakan hukuman disiplin,” katanya -tebekpuang

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story