WANITA INI DI PENJARA KERANA MEMPERKOSA SEORANG LELAKI




Dalam kes ini, awalnya si lelaki berinisial MO itu baru tiba dari pangsapuri 18th Avenue SW dan tertidur keletihan di kamarnya pada 16 Jun 2013 lalu, kira-kira pukul 22.00 waktu tempatan.

Kemudian Chantae Gilman yang baru pulang dari sebuah pesta ulang tahun, masuk ke dalam bilik MO lalu memperkosanya. Ketika itu, lelaki berusia 31 tahun tersebut tertidur nyenyak dan tak sedar ia sedang menjadi objek wanita 26 tahun itu.

MO baru tersedar pada 17 Jun 2013 awal hari, 4 jam kemudian atau sekitar pukul 02.00 waktu tempatan, dan mendapati Gilman sedang berada di atas tubuhnya. MO pun bangun dan menghalau wanita itu dari biliknya. Namun Gilman melawan dan memintanya untuk diam.

Setelah berusaha keras, MO kemudian berjaya melepaskan jeratan Gilman. Lelaki itu terus bergegas ke Hospital Harborview Medical Center untuk pemeriksaan tubuhnya dari ancaman penyakit seksual. Selepas itu, ia melapor ke polis. Gilman pun diperiksa.

Kepada polisGilman yang kelihatan layu seperti memakai ubat-ubatan mengaku dirinyatidak merasa memperkosa MODia juga mengaku tak pernah ke pangsapuri MOTapisetelah melalui penyelidikan panjangakhirnya polis menemui bukti bahawa wanita itubenar-benar memperkosa MO.

Berdasarkan hasil pemeriksaan, seperti yang dilaporkan oleh Examinerdidapati bahawaada DNA Gilman di tubuh MOPenemuan itu baru didapatkan baru-baru ini.

Polis baru menahan Gilman pertengahan Ogos laluDia didakwa melakukan pemerkosaantahap dua dengan keadaan mangsa yang tidak berdaya saat diperkosaSebelumnyaGilman diketahui pernah menjalani pemulihan atas ubat-ubatan dan gangguan kejiwaan.Dia diketahui mengidap bipolar disorder dan penyakit jiwa lain.

Sebelumnya perempuan tersebut juga mempunyai rekod jenayah pada 2006 dan 2008Wanita beranak dua itu saat ini dilaporkan tengah hamil dua bulanHal itu ia ungkapkanlangsung melalui Facebook-nya.-tabekpuang


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story