TAKUT HAMIL, GADIS INI MASUKKAN KENTANG KE DOTNYA

7205862_20141006111202


Takut HamilGadis Ini Masukkan Kentang ke Organ intimnya - Kurangnya pengetahuantentang kehamilan dan alat perancang keluarga boleh membuat seseorang bertindaknekad. Ditambah lagi dengan mitos-mitos masa lalu tentang kehamilan yang tidak dapatdipertanggungjawabkanPerempuan dari Colombia ini contohnyadia percaya denganmitos bahawa kentang boleh mencegah kehamilan, akibatnya akar kentang tumbuh didalam organ intimnya.

Gadis Colombia berusia 22 tahun yang tidak disebutkan namanya ini menjadi membuatpemberitaan heboh. Dia mengalami sakit perut luar biasa dan memutuskan untukmemeriksakan diri ke doktor. Setelah dilakukan pemeriksaan mendalam, pasukan doktorsangat kaget mendapati kentang di dalam organ intim sang gadisLebih dahsyat lagi,kentang tersebut sudah tumbuh dan berakar di dalam organ intim.

Kisah aneh sekaligus menyedihkan ini langsung menjadi berita besar di Colombiahinggaakhirnya tersebar ke seluruh duniaSaat ditanya mengapa nekad memasukkan kentangke dalam organ intimnyagadis itu berkata dengan polos bahawa dia percaya dengankata-kata ibunyayang sebenarnya hanya mitos.

"Ibu saya memberi tahujika tidak ingin hamil, saya harus meletakkan kentang di dalamfaraj sayadan saya percaya sajamujarnya.

Tidak ingin terjadi hal-hal burukpasukan doktor langsung mengeluarkan kentang yangada di dalam organ intim sang gadisbeserta akar kentang yang juga sudah tumbuh didalam sanaPertumbuhan kentang itulah yang membuat sakit perut luar biasa.Beruntungtidak ada komplikasi dari perbuatan nekad gadis iniKentang itu berjayadikeluarkan dan organ intim si gadis sudah bebas dari sayur tersebut.

Kesedaran yang rendah akan pengetahuan pembiakan membuat banyak masyarakatColombia tidak memakai perancang keluarga yang seharusnyaHal ini tidak hanya berlakudi kalangan tuatetapi juga di kalangan mudaMereka ingin memakai perancang keluargakerana takut hamilnamun berkesudahan petaka kerana kurangnya pengetahuan.

-tabekpuang
Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story