Zul Ariffin Melaram Dengan Kereta Mewah Dihadiahkan Gayatri?

Kalau nak diikutkan Zul Ariffin bukan baru memasuki dunia lakonan.
Tetapi populariti drama Rindu Awak 200 Peratus telah membuatkan namanya turut mencanak naik secara mendadak.
Bagai baru tersedar daripada lamunan, penonton Malaysia mula menyedari bakat selain rupa paras kacak serta badan ‘sado’ milik Zul.
Malangnya kebanyakan peminat wanita terpaksa menerima hakikat hati Zul adalah milik penerbit filem, Gayatri Su-Lin Pillai.
imageResize
Walau berbeza bangsa dan jarak usia, cinta Zul dan Gayatri sudah lama diakui kedua-dua mereka.
Maka apabila satu gambar Zul bersama kereta baru berwarna putih dimuatnaik oleh kakaknya di laman Instagram, peminat dan beberapa portal hiburan mula membuat telahan bahawa ia ada kena mengena dengan Gayatri.
Zul Arifin di samping kereta baru
Ini kerana seminggu sebelumnya Gayatri telah memuat naik gambar sebuah kereta mewah Maserati berwarna putih di laman Instagram miliknya dengan kapsyen ‘Dare to dream’.
Dah pasti, kapsyen itu membayangkan harga Maserati yang mahal ya ampun; kebanyakannya lebih RM1 juta hingga ia hanya mampu jadi kereta dalam mimpi sahaja bagi kebanyakan orang.
Maserati di Instagram Gayatri

Bagaimana pun telahan ini hanyalah dibuat berdasarkan warna kereta sahaja sedangkan logo kereta tidak terlihat pun pada gambar menunjukkan Zul tersenyum bangga di samping kereta barunya tu. Jadi betulkah itu Maserati?
Tapi kalau betul pun itu memang Maserati milik Zul biarlah, mungkin dia memang dah lama menabung demi kereta idaman siapa tahu kan?
Dan jika ia dihadiahkan Gayatri seperti dihebohkan netizen pun rasanya tak ada isu sangat di situ memandangkan Zul dan Gayatri tidak pernah merahsiakan mereka memang punya hubungan istimewa.
So macam kebanyakan pasangan bercintalah..  ‘kereta you, kereta i lah jua’ konsepnya.
- mynewshub.my
REM RAMZI/MYNEWSHUB
Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story