Penyampai Berita Wanita Cantik Dari Taiwan Jadi Viral Di Jepun


Viral yang berlaku di Asia mungkin kerana ciptaan Internet yang hanya melihat wanita cantik mula memberi kesan yang semakin meningkat. Kali ini satu lagi wanita cantik dari Taiwan kembali menjadi viral terbaru. Beliau adalah Junze Zhuo, wanita cantik dari Taiwan yang bekerja di pejabat berita Fox News perwakilan negaranya.

Wanita cantik yang gemar memuat naik fotonya di laman jejaring sosial Facebook tersebut kini menjadi bualan hangat dikalangan punduduk Jepun, terutamanya kaum lelaki. sebelum ini, Junze Zhuo berkesempatan membuat liputan sebuah pertandingan baseball di Tokyo Dome. Sejak itulah dirinya menjadi perhatian penduduk Jepun yang terpesona dengan wajah cantiknya.

Selain kecantikannya, Junze Zhuo dikenali di negara asalnya sebagai wanita cantik yang cukup berprestasi.Pekara itu beliau buktikan ketika dirinya mengejar impiannya menjadi penyiar melalui siri rintangan sehingga memutuskan mengambil jurusan komunikasi. berikut adalah beberapa koleksi foto yang di dapatkan di laman Facebook miliknya.





kredit:tabekpuang

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story