Aplikasi Peranti Pintar Najib Razak Dilancarkan

Aplikasi Peranti Pintar Najib Razak Dilancarkan

PERDANA MENTERI, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini melancarkan aplikasi mudah alih menerusi dua platform termasuk untuk pengguna Android dan iOS bagi merealisasikan usaha dalam mendekati rakyat.

Aplikasi rasmi Najib Razak dilancarkan bagi mengumpul kesemua perkembangan terkini dan perkembangan media sosial perdana menteri dalam satu aplikasi interaktif.
Ia mempunyai ciri mesra pengguna dengan adanya ruangan maklum balas bagi memudahkan rakyat memberi pandangan dan komen secara terus kepada Perdana Menteri.
Aplikasi Peranti Pintar Najib Razak Dilancarkan
“Aplikasi ini juga mempunyai ciri siaran langsung eksklusif bagi menyiarkan aktiviti-aktiviti serta program-program saya. Muat turun agar kita terus kekal berhubung!” tulis Najib di laman Facebook.
Manakala ciri siaran langsung yang terbina di dalam aplikasi tersebut membolehkan pengguna menonton aktiviti dan program yang dihadiri beliau secara langsung.
Permohonan interaktif juga membolehkan pengguna untuk mengambil bahagian dalam kempen dan pemilihan bagi berkongsi pendapat dan komen mereka dengan Najib dan mengetahui tentang sejarah beliau dalam politik.
Dibangunkan oleh Resonate Digital Sdn. Bhd., aplikasi ini boleh didapati dalam bahasa Inggeris, Catalan, Perancis, Jerman, Itali, Portugis dan Sepanyol.
Aplikasi Najib Razak boleh dimuat turun melalui Google Play Store (klik sini) dan Apple App Store (klik sini). – MYNEWSHUB.CC




Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story