Jokowi Terkejut Nama Ikan Macam Nama Stesen TV

ikan

PENYANYI dan penghibur berbakat, Faizal Tahir menerusi laman Facebook dan Instagramnya memuat naik cover foto untuk album terbaharunya berjudul Anatomi Faizal Tahir.

Penyanyi berusia 38 tahun itu yang aktif dalam misi kemanusiaan sejak akhir-akhir ini turut menyelitkan elemen tersebut menerusi cover foto album terbaharunya.
Banyak mesej tersirat yang cuba disampaikan dan dizahirkan menerusi cover album tersebut antaranya slogan yang berbunyi ‘You’ll Never Walk Alone’.
Cover Album Anatomi Faizal Tahir Papar Mesej Tersirat
Cover album baharu itu menyerlahkan lagi sisi matang penyanyi ini malah kelihatan unik dan berbeza dengan albumnya yang sebelum ini atau mana-mana album artis tempatan.
Walaupun baru sahaja dikongsi beberapa jam, cover tersebut mendapat reaksi positif daripada peminatnya apabila telah menerima hampir 3 ribu likes sejak dimuat naik.
Selain reaksi positif, segelintir daripada peminatnya turut mengingatkan penyanyi pujaan mereka ini supaya berhati-hati dalam berkarya agar mesej yang cuba disampaikan tidak disalahertikan oleh sesetengah pihak.
Cover Album Anatomi Faizal Tahir Papar Mesej Tersirat
Seorang individu bernama YES (Yayasan Ego Singalaut) berkata: “Gua tunggu abam Neil Armsteel kata ni Illuminati Freemason je.”
Manakala Amar Amiroo pula menulis “I always want to pose like this, tapi takut kena kecam. Respect u brader, nice one!!”
” Teringat filem Da Vinci Code. Baru macam level artis antarabangsa! Kipidap FT!,” tulis Bahrom Mohd. Isa.
Terdapat 10 lagu di dalam album tersebut. Antaranya adalah Suriram, Sejati, Bukan Yang Pertama dan beberapa lagu lain.
Malah ia turut menampilkan kolaborasi Faizal bersama Datuk Siti Nurhaliza, Joe Flizzow, SonaOne dan Altimet. -MYNEWSHUB.CC




Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story