Gelagat Comel Anak Panda Lolos Diri Dari Kandang

Gelagat Comel Anak Panda Loloskan Diri Dari Kandang

VIDEO memaparkan tiga ekor anak panda cuba meloloskan diri dari sebuah kandang telah mencuri perhatian pengguna laman sesawang.

Menurut sebuah laman antarabangsa, difahamkan video berkenaan dirakam kamera litar tertutup (CCTV) di Pengkalan Penyelidikan Panda Gergasi Chengdu, China pada 16 November lalu.
Haiwan comel berwarna hitam putih itu dilihat menyelinap di sebalik jeriji besi kandang yang menempatkan mereka.
Bagaimanapun, percubaan anak-anak panda berkenaan untuk ‘melarikan diri’ tidak berjaya apabila tingkah laku mereka disedari oleh kakitangan pusat penyelidikan itu.
Gelagat Comel Anak Panda Loloskan Diri Dari Kandang
Gelagat Comel Anak Panda Loloskan Diri Dari Kandang
Salah seekor daripada kumpulan berkenaan telah ‘dibawa lari’ oleh kakitangan pusat penyelidikan itu dan meninggalkan dua ekor yang lain di dalam sangkar.
Kemudiannya seekor daripada dua anak panda ditempatkan di kandang besi itu dilihat sekali lagi meloloskan diri di celah jeriji besi dan keluar melalui pintu kandang di sebelahnya meninggalkan ‘rakannya’ sendirian.
Video anak-anak panda yang cuba ‘melarikan diri’ telah dimuat naik oleh iPanda ke laman sesawang mereka dan berjaya menarik 190 ribu pengguna internet dalam masa kurang satu hari! – MYNEWSHUB.CC




Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story