Tercampak, terduduk atas bumbung teksi


Wanita yang terbabit kemalangan dengan teksi tercampak dan terduduk di atas bumbung teksi. FOTO ihsan pembaca

Azahar Hashim
hmetro.com.my

Kulim: "Saya hairan di mana penunggang motosikal itu, namun ketika menoleh ke atas saya terpandang seorang wanita terduduk dia atas bumbung teksi saya.
 "Saya kemudian pergi ke arah wanita itu dan membantunya turun dari bumbung teksi selain melihat jika ada sebarang kecederaan dialami, namun wanita itu hanya memaklumkan sakit di bahagian tangan dan kaki serta masih trauma," kata pemandu teksi, L Rajendran,48.
Rajendaran adalah pemandu teksi yang terbabit kemalangan dengan motosikal ditunggang wanita berusia 50-an di persimpangan lampu isyarat Lebuhraya Butterworth-Kulim, di Jalan Lunas, petang tadi.
Berpantang maut sebelum ajal, wanita itu tercampak dan terduduk di atas bumbung teksi berkenaan. Kejadian itu mengejutkan pengguna jalan raya lain yang turut merakam gambar mangsa sebelum ‘viral’ di media sosial.
Rajendran berkata, ia pengalaman kemalangan paling mengejutkan, namun lega tidak membabitkan kecederaan atau kematian.
"Selepas terdengar bunyi dentuman kuat saya terus memberhentikan teksi dan bergegas keluar untuk mencari mangsa kemalangan.
 "Ketika itu saya ternampak sebuah motosikal terbalik di belakang teksi dan cuba mencari penunggangnya, sebelum terkejut apabila melihat seorang wanita dalam keadaan terduduk di atas bumbung teksi," katanya ditemui selepas membuat laporan di Bahagian Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah Kulim, di sini, semalam.

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story