Video: Padah Bergurau Guna Pemetik Api Di Stesen Minyak

Video: Padah Bergurau Guna Pemetik Api Di Stesen Minyak

PADAH bermain pemetik api, sekumpulan remaja nyaris terbakar apabila tangki minyak motosikal yang digunakan ketika mengisi minyak, disambar api dalam kejadian di Kluang, Johor Bahru, kelmarin.

Dalam kejadian jam 3.45 petang di Stesen Petron Taman Makmur Kluang itu, salah seorang remaja terbabit pada mulanya sedang mengisi minyak motosikalnya sebelum dua rakannya secara bergurau menyalakan pemetik api ke arah tangki minyak motorsikalnya.

Gurauan rakannya itu mengundang padah apabila api mula menyambar motosikal menyebabkan mangsa pantas mencampak nozzle pam minyak berkenaan.

Panik dengan insiden itu, beberapa rakannya dilihat pantas melarikan diri sementara mangsa pula cuba untuk memadamkan api pada motosikalnya.
Mujurlah seorang pekerja stesen minyak tampil membantu dengan cuba mengambil pemadam api, namun membatalkan niat sejurus melihat api dapat dikawal.
Bagi kami, alangkah baiknya jika pekerja stesen minyak itu terus memberi penampar kepada dua remaja berkenaan yang ‘bingai’ bergurau tidak kena tempat.
Inilah masa yang sesuai nak bagi pengajaran kerana perbuatan kurang bijak remaja-remaja berkenaan boleh mengancam keselamatan orang ramai yang berada berhampiran stesen minyak tersebut. – MYNEWSHUB.CC

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story