Wow… Siapa Sangka Alas Kaki Jadi Beg Harga RM835

Wow... Siapa Sangka Alas Kaki Jadi Beg Harga RM835

JIKA sebelum ini jenama fesyen terkenal, Balenciaga pernah menjadi bahan jenaka apabila peraga koleksi musim bunga/panas 2017 dengan mempamerkan beg tangan bersaiz jumbo seperti beg toto.

Kali ini pula alas kaki yang mudah didapati di negara Asia itu dijadikan beg tangan sekali gus menjadi trend terkini di Amerika Syarikat (AS).
Beg jenis klac yang dijual melalui web dalam talian iaitu Nomad Tribe Shop mendapat sambutan menggalakkan daripada orang ramai.
Wow... Siapa Sangka Alas Kaki Jadi Beg Harga RM835
Melihat kepada kain dan reka bentuk beg tersebut, sudah tentu anda akan dapat melihat ia seperti alas kaki yang ada pada setiap rumah rakyat negara ini.
Ia mudah didapati dengan harga kurang daripada RM2.50 tetapi berbeza dengan beg tersebut apabila dijual dengan harga AS$200 (RM835).
Beg yang semakin menjadi trend ini mula mendapat sambutan apabila diperagakan oleh seorang blogger dari AS dan menjadi viral di Thailand.
Wow... Siapa Sangka Alas Kaki Jadi Beg Harga RM835
Seorang blogger dari New York, Kyrzayda Rodriguez memuat naik gambar tersebut dalam laman blognya dan netizen Asia tidak henti-henti mentertawakan beg tersebut.
Antara komen netizen, “Saya ada benda ini di rumah ibu. Saya selalu guna untuk lap kaki tetapi tidak tahu ia boleh dijadikan fesyen.”
“Ada banyak di rumah saya. Siapa mahu? Saya jual lebih murah dari AS, hanya AS$20 bukan AS$200.” – MYNEWSHUB.CC




Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story