Wow, Peminat Taja Majlis Resepsi Ke-3 Amyra-Amar

amyra

WOW, beruntungnya pasangan pengantin baharu, Amyra Rosli dan Amar Baharin apabila majlis resepsi ketiga mereka di Singapura semalam ditaja sepenuhnya peminat mereka di negara sebarang tambak itu.

Majlis yang diadakan di Hotel East Coast itu berlangsung dengan suasana meriah dihadiri peminat setia kedua-dua pelakon popular berkenaan.
Menurut Amyra majlis ini merupakan permintaan daripada kelab peminat mereka di kota Singa yang disambut dengan penuh terbuka daripada pihaknya dan Amar.
“Perkara ini tidak ada dalam perancangan kami berdua tetapi apabila wakil kelab peminat di sana menyatakan hasrat untuk menaja majlis kami, saya sambut dengan hati terbuka. Malah saya sangat teruja.
“Istimewanya, majlis ini ditaja mereka sepenuhnya. Segala persiapan disediakan mereka, kami hanya bawa diri. Kata orang rezeki jangan ditolak,” kata aktres itu dipetik Harian Metro.
amyra3
Amyra dan Amar sah diijabkabul pada 11 November dan majlis resepsi mereka sudah dijalankan pada 12 dan 19 November lalu. – MYNEWSHUB.CC




Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story