LIHATLAH LUKA MENGERIKAN DIKEPALAKU, BEKAS KEKASIHKU CUBA MEMBUNUHKU

Lihatlah Luka Mengerikan dikepalaku, Bekas Kekasihku Cuba Membunuhku - Kisah cintakadang tak selamanya maniskadang kisah cinta berakhir dengan meninggalkan sakithatiNamun akan semakin mengerikan jika kisah cinta yang sudah berakhir menyisakanluka fizikal seriusGadis cantik ini hampir menjadi mangsa pembunuhandengan suspekiaitu bekas teman lelakinya sendiri.

lihatlah-luka-mengerikan-di-kepalaku-mantan-pacarku-berusaha-membunuhku

Sophia Putney-Wilcox (17 tahun) harus rela sebahagian rambut panjangnya dipotongketika pasukan doktor menjahit luka di kepalanyaRemaja cantik ini mendapat jahitanpanjang dari puncak kepala hingga bahagian belakangKecederaan ini meninggalkan lukalebar dan mau tidak mahu harus meninggalkan bekas luka di kepala SophiaPeristiwa iniberlaku ketika bekas teman wanita Sophia berusaha membunuhnya dan membakarbiliknyadipetik oleh Dailymail.co.uk.

 
Foto: copyright dailymail.co.uk

Setahun yang lalutepatnya bulan Februari 2013, Sophia diserang oleh bekas teman lelakinya(18 tahun)Pemuda itu diputus oleh Sophia kerana ketahuan curangTak terimakerana cintanya diputuskan begitu saja, Adam melakukan balas dendam dengan masukke bilik Sophia pada 20 Februari 2013 Dia memegang pisau dan mengarahkan ke tekakSophia. Beruntung saat itu Sophia tak terlukaAdam sendiri ditangkap namun bebasselepas membayar jaminan sekitar Rm25 ribu.

 
Foto: copyright dailymail.co.uk

Tak disangka, kejadian brutal yang sama terulang kembali hari Isnin yang lalu. Adam kembali masuk ke rumah keluarga Sophia dan melakukan aksi yang lebih nekat. Pemuda itu melakukan percubaan pembunuhan dan membakar bilik Sophia. Nasib kakak Sophia mendengar suara aneh dari bilik adiknya dan melihat kepala Sophia sudah bersimbah darah. Adam lari setelah kejadian namun berhasil ditangkap polis keesokan harinya.

“Saya benar-benar bersyukur karena masih hidup dan pulih dari luka setelah dirawat di Rumah Sakit Bronson Methidist di Kalamazoo,” ujar Sophia.

 
Foto: copyright dailymail.co.uk

Walaupun ada bekas luka lebar di kepalanya, Sophia merasa lega tidak mengalami hal yang lebih buruk. Sementara itu Adam akan kembali berurusan dengan pihak pengadilan.

Semoga kisah ini menjadi pelajaran agar Anda, terutama remaja putri semakin berhati-hati saat mengenal pria. Jangan sampai kasus kejahatan seperti ini terjadi pada Anda dan orang yang Anda cintai.
-tabekpuang
Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story