Geli Punyer-Pekerjaan Paling Menggelikan Di Dunia


Korang tak suka dengan kerja korang? Nak berhenti sebab selalu kena marah dengan bos atau pun sebab gaji tak berapa lumayan? Sebenarnya korang haruslah bersyukur kalau kerja korang lebih baik daripada kerja-kerja yang kita pikir tak ada orang pun sanggup buat ni.

Elephant Shit Inspector

Adakalanya gajah ada masalah nak buang air besar sebab dia kurang bergerak. Jadi inilah kerja Elephant Shit Inspector ni. Dia akan tolong mudahkan proses pembuangan air besar si gajah ni. Camne caranya, korang boleh tengok kat gambar. Kami pun tak sanggup nak cerita panjang-panjang. Hehe..
Lagi kerja…

Animal Masturbator

Para pengkaji haiwan kadang-kadang perlukan air mani haiwan untuk kajian. Dan cuma ada dua cara untuk dapatkan air mani haiwan ni, iaitu dengan menggunakan vagina palsu ataupun stimulasi manual. Manual tu korang boleh bayang la macam mana kan. Ehehe..

Animal Pregnancy Tester

Setakat ni tak ada lagi teknologi untuk mengesahkan binatang tu bunting ke tidak. Jadi para petani kena periksa sendiri dengan memasukkan tangan ke dalam dubur binatang tersebut untuk rasa ada ke tidak objek semacam bola lembut dalam rahim binatang tu.

Road Kill Remover

Bila ada haiwan mati kena langgar, diorang ni akan datang untuk bersihkan bangkai haiwan tu. Kalau tengah fresh, boleh tahan lagi kot. Kalau dah reput bau pun dahsyat yang amat, ada sanggup?

Sewers Cleaner

Ini lebih kurang kerja Indah Water la. Bersihkan sisa kumbahan. Tapi ni diri sendiri yang turun dalam longkang bersihkan sisa kumbahan tu.

Janitor at a Porno Theater

Harapnya kat Malaysia tak adala kerja ni. Kerja orang ni adalah bersihkan sisa-sisa penonton yang tinggal lepas tonton cerita porn. Well, selain daripada air Pepsi, tak perlula kami terangkan air apa lagi yang tinggal lepas tonton cerita macam tu. Hehehe..
Haa, amacam? Ada rasa nak berhenti kerja lagi? Bersyukurlah dengan apa yang korang ada. Hehe.


suber: baik punye

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story