INILAH RAHSIA CARA PANCUTKAN ISTERI ANDA




Trik Jitu Pancutkan Mani Wanita-Seks yang membahagiakan adalah bila kedua belah pihak mampu mencapai orgasme.Bagi lelaki,dapat membuat wanita mencapai orgasme atau memancutkan air maninya bagai satu kebanggaan yang memberikan sejenis perasaan kelelakian yang hebat.

Tetapi memang tidak dinafikan,ramai lelaki yang memiliki keupayaan seks namun gagal membuat pasangan wanita memancutkan maninya.Keadaan ini memang menjadi masalah kerana ianya merupakan salah satu penyebab utama keretakan sesebuah hubungan.

Sebenarnya,dalam hubungan seks ada beberapa trik yang boleh anda lakukan untuk membuat pasangan wanita terpancut mani dengan cepat.Trik-trik ini amat mudah dan mampu dilakukan oleh mana-mana lelaki demi memberi kepuasan kepada pasangan.

Berikut trik-triknya...

Lakukan Pemanasan(Foreplay)
-Memangnya setiap hubungan seks dimulai dengan pemanasan(foreplay) kecualilah jika melakukan seks kilat dimana pemanasan(foreplay) tidak diutamakan.
Lalu pemanasan(foreplay) seperti apa yang mampu memancutkan mani wanita?

Melakukan pemanasan(foreplay) yang terbaik ialah sedar dan tahu dimana titik ghairah pasangan pada waktu itu.Badan wanita sebenarnya amat unik,setiap hari titik keghairahan iaitu bahagian badan yang cepat memberikan keghairahan sentiasa akan berubah.Jika hari ini bahagian payudara mudah memberi ghairah tetapi esok tidak semestinya bahagian yang sama.Saat pemanasan(foreplay) berikan sentuhan atau kucupan pada bahagian-bahagian badan pasangan dan perhatikan reaksinya saat itu.Jika bahagian yang diusik membuat pasangan bagai terkejut atau cepat geli dan nyeri,maka tumpukan pada bahagian tersebut.Berilah sentuhan,kucupan,remasan,jilatan dan gigitan hingga ghairahnya memuncak.

Tips- bahagian kiri pada badan wanita lebih sensitif dari bahagian kanan.Mulakan pemanasan dengan 'usikan' pada bahagian kiri terlebih dulu hingga keghairahan pasangan meningkat,barulah di selang selikan dengan bahagian kanan badan.

Tenang Dan Fokus
-Seks yang hebat adalah apabila anda mampu bertenang ketika gelora ghairah kian memuncak.Melakukan seks disaat diri dalam keadaan tegang selalunya menjadi punca kepada seks yang membosankan pasangan.Bertenang dan buangkan dari fikiran masalah atau hal-hal urusan harian seperti pekerjaan dan lain-lain ketika melakukan seks.Fokuskan kepada apa yang anda lakukan.Bila anda tenang dan fokus secara tak langsung juga akan memberi rasa tenang kepada pasangan yang pastinya akan menyenangkan perasaannya hingga mudah menyerap keghairahan dan kenikmatan yang anda berikan.

Tips- ketika melakukan gerakan,bernafaslah dengan teratur,jika anda merasa agak termengah-mengah dengan rasa ghairah sendiri,perlahankan tempo gerakan,tarik nafas dan hembus perlahan-lahan hingga anda merasa agak tenang.Cara bernafas yang baik untuk kekuatan seks adalah dengan bernafas menggunakan dada iaitu menarik nafas dan dikumpulkan dirongga dada bukan di perut seperti lazimnya.Tahan seketika barulah dihembuskan perlahan-lahan.

Berikan Oral Seks
-Oral seks ialah trik paling jitu dan berkesan untuk memancutkan mani wanita.Lakukan stimulasi kepada vagina pasangan seperti mengucup,mengigit,menghisap dan menjilat dengan mulut, bibir dan lidah atau diselang selikan dengan sentuhan jari dan tangan.Tumpukan stimulasi pada bahagian klitoris pada vagina pasangan.Ini kerana menurut para pakar kebanyakan wanita yang memancutkan mani dengan cepat adalah kerana stimulasi pada bahagian klitorisnya.

Tips- walaupun melakukan oral seks pada vagina dan menstimulasikan adalah tumpuan utama,tetapi elok kiranya dilakukan juga 'usikan' pada bahagian-bahagian lain badan pasangan,misalnya payudara dan sebagainya.

Trik-trik yang diberikan ini sememangnya mampu memancutkan mani wanita dan jika ia dilakukan dengan baik,wanita akan mencapai puncak orgasmenya dalam masa beberapa minit saja.

Berikanlah seks yang terbaik kepada pasangan anda.Pancutkan maninya dan berilah si dia kesempatan mengecapi nikmatnya orgasme yang sebenar.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story