Ini video tarian ghairah yang membuatkan Sheila Amzah kena kecam.


Ini lagunya dan ini tarian nya.

Disebabkan tarian dia dalam lagu neh membuatkan dia kena kecam. Urmm jangan tanya aku pasal aku tak rasa apa2 pun.. hahahaha.. tapi kalau dari segi hukum apa memang kita tahu larh benda2 gini usah kata menari dari awal lagi rancangan seperti mania neh tak sepatutnya wujud pun.

Mania neh aku pun tak berapa pasti rancangan apa.. mungkin konsert hujung minggu kot. Tapi dalam bentuk pertandingan. Tak pasti sangat format macam mana sebab tak pernah tengok lagi.

Lihat video yang menyebabkan sheila amzah dilanda kontroversi kat bawah neh ;


Kat bawah neh pula penjelasan sheila berhubung perkara di atas ; 

“Kini, saya dikritik gara-gara aksi menari saya di konsert Mania minggu lalu, saya harap perkara ini tidak dipanjangkan. Saya tahu, mungkin ramai yang tidak biasa melihat saya begitu, tetapi saya berterima kasih kepada semua yang mengambil berat terhadap perjalanan karier saya hari ini,” katanya tenang.
Ditanya mengenai dakwaan yang mengatakan dia beraksi sedemikian kerana kecewa dengan Shaanaz, Shila berkata, perkara tersebut tidak benar sama sekali.
“Apa yang saya lakukan telah dibincangkan terlebih dahulu bersama keluarga, jadi apa yang saya lakukan bukanlah sengaja. Malah ia dirancang sepenuhnya bagi konsert itu,” katanya. -SH-

Kalau ikut mata aku memang aku tak nampak dan rasa apa2 yang orang lain rasa. Kot2 video neh dah kena sunting kot.. mana larh nak tahu kan. Kalau ye, tue lain citer oke.

Tapi kalau ikut hukum betul2, tak kiralah dia menari ghairah ka tak ghairah ka, salah tetap salah sebab terkinja2 cam beruk dengan makeup tebal, jaja suara, tak tutup aurat, siap kaler rambut lagii, seluar pula makk aii.. nak sebut kesalahan memang banyak.. so pepaham sudey. Hehehe.sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story