Parah, Perut Ibu Hamil Dijadikan Tempat Melukis!




 Mariah Carey yang dulu tengah hamil pernah men-cat perut besarnya dengan gambar rama-rama tahun lalu. Dan sekarang semakinbanyak wanita yang memilih untuk merayakan kehamilan dengan cara yang sama.Dari penggambaran bayi hidup yang belum lahir ke peta dunia, foto-foto yang luar biasa menunjukkan bagaimana perut seorang ibu hamil menjadi kanvas bulatsempurna.

  

 Vonetta Berry, seorang pelukis tubuh yang berpusat di Houston mengatakan bahawa dia merasa perut hamil adalah permukaan ideal untuk dilukis. Dia mengatakan kepada Huffington Post: "Perut pertama yang saya lukis adalah perut saya sendiri." Insting pertama saya adalah bahawa, kerana itu bulat, saya perlu melakukan sesuatu pusingan. Tapi aku ingin bermain dengan nuansa dan membuat paparan reka bentuk permukaan rata dengan menggunakan warna. "


 Setiap karya seni memerlukan masa antara tiga hingga lima jam untuk dibuat, bergantung pada seberapa rumit reka bentuk, dan dia mendapat bayaran sebanyak $ 700.Sementara bunga adalah pilihan yang popular, Ms Berry menjelaskan bahawa permintaan kegemarannya adalah dari seorang wanita yang mahukan lukisan oven pada perut dengan roti di dalamnya.


Banyak wanita yang menggunakan cat wajah untuk menghias benjolan bayi mereka. Dihasilkan untuk menjadi lembut pada kulit, cat wajah harusnya tidak menodai, meskipun dianjurkan untuk terlebih dahulu menguji cat apapun pada bahagian tersembunyi dari tubuh anda untuk memastikan itu boleh dihapuskan dengan mudah.

0 comments:

Post a Comment

Loading...

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story