[Video] Kondom Zac Efron Terjatuh Di Red Carpet Premiere Filem THE ROLAX





Kejadian memalukan menimpa pelakon Zac Efron, ia ketahuan membawa kondom di poket seluar jeans-nya, dan kondom tersebut terjatuh sewaktu di red carpet premiere film THE lorax. Kondom yang disimpan di seluarnya terjatuh ke lantai ketika ia mengekuarkan tangannya dari poket sluarnya untuk mengambil sesuatu yang akan diberikannya kepada wartawan, dan terus saja menarik perhatian banyak orang.

Menyedari alat keselamatan seks nya terjatuh dan terbaring di red carpet, Zac Efron pun terburu-buru mengambilnya dan dengan tertawa gugup bercampur malu ia berkata, "Oh my God!". Dengan gayanya yang sok cool, ia cuba mengelak dan menutupi rasa malunya tersebut dari kejadian memalukan itu.

Efron sendiri merupakan pengisi suara dari watak utama dari film THE lorax. Filem ini merupakan kisah adaptasi klasik dari Dr Seuss, dan bercerita mengenai anak lelaki yang mencari satu benda yang boleh membuatnya mendapatkan hati gadis pujaannya (Taylor Swift). Film 3D ini bakal mulai tayang di pawagam Amerika mulai tarikh 2 Mac.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story