[Wajib Baca] Awas Wanita! Taktik Baru Perogol!


Menurut laporan Polis seorang wanita telah dirogol oleh 5 lelaki disebuah kelab malam di Singapura pada malam Sabtu sebelum ditinggalkan. Wanita tersebut tidak berupaya untuk mengingati kejadian malam tersebut, namun ujian mengesahkan bahawa beliau telah dirogol berulang kali dengan kesan (sejenis dadah) di dalam darahnya dan sejenis pil yang kecil.
Dadah tersebut kini digunakan oleh perogol-perogol dan kemudiannya memberikan mangsa dadah. Dadah yang digunakan itu biasanya digunakan pada haiwan-haiwan besar.
Khabarnya dadah ini biasa digunakan dalam kes penzinaan dan rogol.
Apa yang mereka lakukan ialah menitiskan dadah tersebut ke dalam minuman si gadis, mangsa tersebut tidak akan ingat apa-apa pun esok paginya, dan apa yang berlaku kepadanya sepanjang malam tersebut.
Dadah yang digunakan amat senang larut dalam minuman, akan membuatkan mangsa tidak akan mengandung akibat dari perkosaan tersebut dan siperogol tidak bimbang untuk perlu menjalani ujian air mani dan DNA kemudian.
Kesan dadah ini adalah KEKAL terhadap si mangsa.
Dadah yang digunakan tersebut pada asalnya adalah untuk memandulkan haiwan.

Mana-mana wanita yang mengambilnya tidak akan mengandung sampai bila-bila.
Si durjana boleh memperolehi dadah ini boleh mendapatkan dadah ini dengan mudah, dan ia diramalkan akan digunakan dengan berleluasa di kampus-kampus.
Tolong edarkan maklumat ini kepada semua yang anda kenali, terutama teman wanita dan gadis remaja.
Berwaspada apabila anda keluar, jangan biarkan minuman anda terbiar tanpa dijaga oleh orang yang anda percayai.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story