Tomok Akui Tertekan Gambar Anak Jadi Bahan Lu c@h


PENYANYI Tomok mengakui tertekan dan terkejut setelah mengetahui gambar anaknya Arrianshah Akid dan Andrashah Iman dijadikan bahan lucah di sebuah laman web pornografi kanak-kanak.
Berikutan itu, Tomok bertindak mengambil tindakan seperti pelawak Harith Iskander dengan membuat laporan polis serta memaklumkan kepada Suruhanjaya Komunikasi & Mutlimedia (SKMM) secepat mungkin.
16_hoyn_silikonpuppe
“Saya baru dapat tahu lewat malam semalam, saya dah pun berbincang dengan isteri mengenai tindakan apa yang perlu kami buat, sebagai ibu bapa saya amat terkilan dengan individu yang terbabit dalam penyebaran gambar anak-anak kami.
“Kes ini adalah berat, tidak boleh dipandang ringan dan saya harap pihak berkuasa turut campur tangan dalam hal-hal yang bercanggah dengan norma kehidupan manusia. Fedofilia adalah perkara yang menakutkan saya,” kata Tomok dihubungi portal Murai.
12_hoyn_silikonpuppe (1)
Pada masa sama, Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail akui dirinya sukar memaafkan perbuatan terkutuk yang dilakukan mereka yang terlibat dalam hal tersebut.
Dalam perkembangan terbaru, Harith dikatakan telah membuat laporan polis di Balai Polis Taman Tun Dr Ismail sekitar jam 10 pagi tadi dan disusuli laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).
Difahamkan, laman web lucah berkenaan dikendalikan oleh individu tidak bertanggungjawab yang tinggal di luar negara.
Selain anak Tomok dan Harith, gambar anak perempuan pelakon terkenal Erra Fazira turut disiarkan dalam laman web berkenaan. – MYNEWSHUB.CC
Oleh: CARRIE
Sumber: Murai

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story